כתבה שפורסמה במדור כספים באתר מאקו אודות ראש העיר אשדוד הושמץ באמצעי התקשורת וזכה בכ-324 אלף שקל

מקומון פרסם ב-2011 כתבה על ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, בה נכתב שהוא "הפר את הקוד האתי", תפר מכרזים ועוד. מערכת המקומון והעורך לא הוכיחו אמת בפרסומים, והפסידו.