עורך דין מקרקעין בקריות

עורך דין מקרקעין בקריות / מאת עו"ד חגי אורגד

הרוב המכריע של הציבור הבוגר במדינת ישראל יתקשר לפחות פעם אחת בחייו בעסקת מקרקעין, היינו ברכישת דירה. תפקידו של עורך דין מקרקעין בקריות בעסקת מקרקעין תהא בראשית הדרך לבדוק בדוק היטב את הרישומים הפורמליים הרולוונטיים באשר לדירה אותה מבקש לקוחו לרכוש. לשם כך, על עורך דין מקרקעין בקריות לבדוק את נסח הטאבו (כאשר הדירה רשומה בלשכת רישום המקרקעין-טאבו), או לחילופין לבדוק את אישור הזכויות כאשר רישום נכס המקרקעין או הדירה מתנהל בחברה משכנת, לעיתים ובמקרה המתאים נדרשת גם בדיקה ברשות מקרקעי ישראל. 

זיהוי הנכס ושיוכו אל מול הבעלים המתיימרים למכור את הנכס, הינו החוליה הראשונה והחשובה ביותר שעל עורך דין מקרקעין בקריות לבדוק. אי ביצוע בדיקה זאת כלל או לחילופין ביצוע בדיקה זו באופן בלתי מקצועי, עלול להסב לקונה התמים נזק בל ישוער ולעיתים עלול אף למוטט את הקונה התמים ואת משפחותו כלכלית, לא פחות מכך! כאשר עסקינן במלאכת עריכת חוזי מקרקעין ובכלל זה חוזי דירות, אין כאן מקום לחובבנים, כאן יש לפנות אל עורך דין מקרקעין בקריות אשר יודע היטב לבצע את מלאכתו, בקיא בפרטים, בעל ניסיון וידע בעסקאות מעין אלה, אשר מכיר לעומק את החקיקה והפסיקה בנושא מורכב זה.

לשם המחשת החשיבות בבחירת עורך דין מקרקעין בקריות מקצועי ובעל ניסיון, יצויין המובן מאליו, כי לרוב המכריע של הציבור רכישת נכס מקרקעין היא "עסקת חיים", קרי זוהי העסקה היקרה ביותר שהם יעשו במהלך כל חייהם, לשם כך הם מגייסים את כל משאביהם הכלכליים ואף נוטלים מימון בנקאי בדמות הלוואה (הידועה בכינויה הלוואת המשכנתא). 

לאחר חתימת החוזה על עורך דין מקרקעין בקריות לדאוג ראשית בין היתר, כי תירשם הערת אזהרה לטובת הרוכש, על מנת שלא תבוצענה עסקאות נוגדות, קרי על מנת לסכל את האפשרות שהמוכר יימכור את דירתו יותר מפעם אחת בפעולת תרמית. על עורך דין מקרקעין בקריות לדווח לרשויות מיסוי מקרקעין אודות העסקה כמתחייב על פי החוק, ולהמשיך לטפל בעסקה עד אשר בסופו של יום יושלם רישום הנכס על הרוכש.

הבהרות משפטיות –

יצוין כי האמור במאמר זה לעיל, אינו אלא סקירה כללית בלבד של נושא עורך דין מקרקעין בקריות ובחירתו באופן מושכל ונכון. 

אין לראות בתוכן המאמר או במה שאינו מופיע בו כייעוץ משפטי, ותוכנו או אי תוכנו אינו מתיימר להוות תחליף לייעוץ משפטי. כמו כן, מאמר זה אינו מהווה כלל ועיקר הצעה לנקיטה ו/או לאי נקיטת פעולות ו/או הליכים כאלה ואחרים. כותב המאמר אינו אחראי באופן עקיף או ישיר לכל פעולה ו/או אי פעולה שתינקט כתוצאה מקריאת המאמר.

מתי צריך עורך דין מקרקעין בקריות בנוסף מה תפקידו של עורך דין מקרקעין בקריות, על שאלות אלו נעמוד ונעמיק בתפקיד עורך דין מקרקעין בקריות. כאשר ישנן עסקאות הקשורות תחום הנדל"ן וכן כל הכרוך במיסוי ודיני מקרקעין בכללם, הם הענף המשפטי בהם עוסק עורך דין מקרקעין. אם הנכם תושבי הקריות ומעוניינים ברכישת דירה או במכירת דירה וכן כל עסקה הכרוכה בה העברת זכויות קניין על בעלות הקרקע או מה שבנוי על הקרקע הינה חלק מדיני מקרקעין, בהם עוסק עורך דין מקרקעין בחיפה. משרדו של עורך הדין חגי אורגד הינו משרד עורך דין ונוטריון העוסק בתחום דיני מקרקעין כגון- עריכת חוזי דירות, עריכת חוזי רכישת דירות וכן לשם השכרת דירות וכיוצא באלו כגון פינוי שוכר, יישוב סכסוך בין שכנים בבניין משותף ועוד.

בדרך כלל הסוגיות המשפטיות הנידונות בבית משפט, הינן סבוכות, ועל כן יש להכיר את החוקים בדיני מקרקעין לעומקם. כמו כן ראוי כי עורך דין העוסק בדיני מקרקעין יתעדכן לגבי תקנות חדשות המתווספות אל דיני המקרקעין, בכדי לדעת כיצד להתנהל באופן נכון בסוגיות העולות בתחום זה. בנוסף לזאת הינה עוד כמה נקודות חשובות שראוי לדעת בכדי להסתייע באופן נכון עם עורך דין מקרקעין בקריות:

  • כאמור תפקידו העיקרי של עורך דין מקרקעין הוא באשר לביצוע עסקאות הנוגעות להעברת בעלות זכויות של קרקע או כל הנמצא על גבי הקרקע. עורך דין מקרקעין מסייע לצדדים להגיע לביצוע העסקה עד תומה, בנוסף לזאת על עורך הדין לוודא כי העסקה הינה חוקית ואין עוד רוכשים נוספים להם הובטחה הקרקע
  • בדרך כלל בעסקאות נדל"ן כאשר מבקשים למכור נכס ולקנות נכס, על עורך הדין לדיני מקרקעין לוודא כי אכן כל הפרטים נכונים ומצויים, והעסקה כשרה. לכן צריך עורך דין מקרקעין לערוך בדיקות טרם חתימת החוזה לוודא כי רשומה הערת אזהרה כפי הנדרש וכי הנכס לא נמכר שוב לקונים נוספים, כאשר כל זאת יהיה מעוגן בכתיבת חוזה המייצר מנגנוני הגנה נכונים בכתיבת החוזה
  • כאשר מבצעים עסקת רכש מקרקעין אין מדובר בעוד חפץ או ריהוט, אלא בעסקת חיים. כלומר, מדובר בעסקה היקרה ביותר שאדם עושה במהלך חייו. ועל כן על האדם לוודא כי כל התנאים המשפטיים העומדים לפניו כשירים כולל עורך דין בקיא מנוסה ומיומן בעריכת חוזים שכאלו כמו גם ידיעת החוק והדין על בוריו

סיכום דבר

בכדי שתוכלו לעשות עסקה מוצלחת של נדל"ן או עסקת קרקעות אשר בהן עוברות זכויות הקרקע או על הקרקע אל אדם אחר, משום כך אתם צריך להסתייע בעזרתו של עורך מקרקעין בקריות הבקיא בכל דיני המקרקעין, והינו בעל ניסיון עשיר בתחומו. מוזמנים לפנות אל משרדו של עורך הדין ונוטריון חגי אורגד לפגישת יעוץ טרום משפטית.

בדרך כלל כאשר מחפשים שרותיו של עורך דין מקרקעין בחיפה, הם לשם העברת בעלות זכויות קרקע או בנייה על פני הקרקע. לצורך הדוגמא, הרבה מאד עסקאות נכסי דלא ניידי, כאשר אדם רוצה למכור בית או לקנות בית, נעזרים בעורך דין מקרקעין בחיפה לשם עריכת חוזה הנכס כדין. אך זו רק נקודה אחת מיני חוקים ותקנות רבים הקשורים לכל דיני מקרקעין אותם חייב עורך דין מקרקעין לדעת על בוריה. משרדו של עורך הדין חגי אורגד המשמש גם כנוטריון, מעניק לכל קהל לקוחותיו ייעוץ טרום משפטי, שהם לפני נקיטת הליכים משפטיים, בכדי לבדוק יחד אתכם משפטית לעומק  מהם הצעדים האסטרטגיים המתאימים בהם יש לנקוט אם וכאשר ינקטו הליכים משפטיים, או כאשר מדובר בעריכת חוזה על כל סוגי חוזי המקרקעין הקיימים .

עורך דין מקרקעין בחיפה- כל מה שחשוב לדעת

אם כן עורך דין מקרקעין בחיפה, הינו עורך דין העוסק בכל דיני המקרקעין הקיימים, וזהו תחום ההתמחות של העורך דין. עורך דין מקרקעין חייב להיות בקיא ומומחה בכל דיני המקרקעין כמו גם בתקנות המתחדשות בכל פרק זמן, ובעיקר משום שדיני המקרקעין נחשבים כסבוכים בסוגיות משפטיות הנידונות בבתי המשפט. ומה עוד צריך לדעת על עורך דין מקרקעין ? הינה לפניכם:

  • משום שעורך דין מקרקעין בחיפה הינו עורך דין הבקיא בכל האמור בדיני מקרקעין והעברת בעלות ובסוגיות מקרקעין נוספות כגון הפרת חוזה מכירה, פינוי שוכר, פינוי דייר מוגן ועוד, רצוי לעמוד על כל אחד מן הסוגיות האלו, שהם תדיר נידונים בבתי משפט האזרחי ועורך דין מקרקעין מומחה ובעל ניסיון ידע כיצד לנווט ולהשיב על כל השאלות והמשוכות המשפטיות
  • כאשר מופר חוזה מכר דירה או בית עסק, עניין שקורה לא אחת במחוזותינו, יש לגשת לעזרתו של עורך דין לדיני מקרקעין בחיפה שיוכל לסייע משפטית לממש את האמור בחוזה עליו חתמו הצדדים, טרם הפרתו. עורך דין מקרקעין ידע משפטית כיצד לסייע לכם משפטית שאכן תוכלו לקבל ולממש את הפיצויים
  • מה קורה כאשר הנכס שלכם המושכר לדייר הופך ברגע להיות משוכר המשלם את דמי שכירותו למי שלפתע מפגין כמעין בעלות על הנכס שלכם, ואיננו מוכן להתפנות כאשר מתבקש. כל להגנה כגון החלפת מנעול או אלימות חלילה, הינם אסורים בתכלית האיסור, ועל כן ניתן לפנות אל המשטרה בנקרים המתאמים ובמקביל גם פנייה אל בית משפט בבקשה לפינוי השוכר מן הדירה. לשם כך יש להיעזר בעורך דין מקרקעין בחיפה

סיכום דבר

רבות הן הסוגיות הנדונות בתחום זה של דיני מקרקעין, אך גם סבוכות. כאשר נידונים מקרים בהם מופר חוזה מכר, יש לפצות את הצד שכנגדו הופר החוזה או כאשר שוכר לא מוכן להתפנות מדירה  שאיננה שלו או כאשר מוגשות תביעות פירוק שיתוף מקרקעין, ישנן מספר דרכים בהן ניתן לפרק שותפות זו כדין. אם גם אתם עומדים בפני סוגיה משפטית בדיני מקרקעין, הנכם מוזמנים להתייעץ עם עורך הדין ונוטריון חגי אורגד, טרם נקיטת הליכים משפטיים.

הנכם מעוניינים לבצע עסקת מקרקעין בצפון הארץ. לשם כך אתם חייבים את סיועו של עורך דין מקרקעין בצפון, אשר בקיא ומומחה בכל דיני המקרקעין, כמו גם בכל התקנות המתחדשות אחת לתקופת זמן. רצוי מאד שלא לערוך חוזים עם עורכי דין שאין דיני מקרקעין הם תחום המומחיות שלהם, זאת משום שעורך דין מקרקעין חייב לדעת כיצד יש לנהוג בסוגיות השונות המתעוררות המגיעות לפתחו כגון הפרת חוזה שכירות, תביעות פירוק שיתוף מקרקעין ועוד כיוצא באלו. עורך הדין חגי אורגד הינו עורך דין העוסק בתחום דיני מקרקעין, פועל משרדו של עורך הדין אורגד למיצוי כל ההליכים המשפטיים בכדי למצות את כל הזכויות המגיעות לך הלקוח. המשרד מעניק לכל קהל לקוחותיו יחד אישי בגובה העיניים, בד בבד עם טיפול משפטי תקיף וללא פשרות בכדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבור לקוחות המשרד.

דגשים חשובים בבחירת עורך דין מקרקעין בחיפה

אם הנכם מעוניינים לערוך עסקת מכר נדל"ן של דירה , בית עסק או העברת בעלות מקרקעין, אתם חייבים להיעזר בשירותיו של עורך דין מקרקעין בצפון , בכדי שיוכל לעזור לכם משפטית בכל נקיטת ההליכים המשפטיים , כמו גם בעריכת חוזי מקרקעין שיגנו עליכם בכל שלב. אז אילו נקודות חשובות מתעוררות כאשר ניגשים לסיועו של עורך דין מקרקעין בצפון, ומהו שכר טרחה של עורך דין מקרקעין בצפון, הינה לפניכם:

  • ישנן תביעות דיני מקרקעין הנידונות דרך קבע בבית המשפט. אחת מן התביעות אותם מרבה עורך דין העוסק בדיני מקרקעין לייצג בבית משפט היא סוגיית ליקויי בנייה. בין אם מדובר בדירה יד שנייה או דירה חדשה, אל לו לקבלן להתנער מן הליקויים הקיימים במבנה או עלולים לצוץ במהלך פרק זמן קצוב של עד – 7 שנים, מוודא עורך דין מקרקעין בצפון כי הנכס העומד לעבור לרשותכם אכן יהיה ראוי , וכי אכן קיימות עבורכן ההגנות המשפטיות הקבועות בחוק המכר
  • סוגיה נוספת הנידונה בבית המשפט האזרחי הינה סוגיית איחור במסירת הנכס. כלומר מדובר על מעמד בו מסכימים הצדדים על מכירת וקניית דירה, עורך דין מקרקעין בצפון מסייע לצד הנפגע למצות את הדין כאשר הצד שכנגד לא עמד בתנאי החוזה בין אם איחר במכירת הנכס או בתשלומים על מכירת הנכס
  • שכר הטרחה של עורך דין לדיני מקרקעין בצפון תלוי על פי התפקיד שלשמו שכרו את עורך דין מקרקעין בצפון. תפקידים כגון- ליווי עסקת נדל"ן, מתן ייעוץ משפטי בסוגיות סבוכות של שוכרים , ייצוג דיירים בפרויקטים של פינוי בינוי ועוד

סיכום דבר

כל סוגיה או חוזה הנוגעים לדיני מקרקעין יש לעשותם בעזרת עורך דין מקרקעין בצפון, משום שעורך דין מקרקעין הינו מומחה ובעל ניסיון בתחום דיני המקרקעין ובכל התקנות המתחדשות, יכול עורך הדין לסייע לכם למיצוי כל הזכויות המשפטיות במקרה שלכם. אם ברצונכם למצות את כל הזכויות הקיימות במקרה שלכם, כנסו לאתר משרדו של עורך הדין חגי אורגד שישמח לבחון משפטית את המקרה שלכם ולייעץ בעניינכם.

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם