עו"ד בקריות

עורך הדין חגי אורגד הינו מזה שנים רבות עוסק בעשייה משפטית רחבת היקף  בתפקיד עו"ד בקריות. כמי שמתפקד בתפקיד עו"ד בקריות ישנה חשיבות רבה מאוד להיכרות ובקיאות עו"ד בקריות את המערכות הרלוונטיות הפועלות בסביבת עבודתו.

יתרון חשוב ומרכזי בבחירת עו"ד בקריות הינה נגישותו הרבה, לשם קיום פגישות הייעוץ המתקיימות עם עו"ד בקריות  במשרדו, וכן לשם חתימה על מסמכים במשרד עו"ד בקריות,  עדכון שוטף של הלקוח על סטטוס התיק שלו וכיוצ"ב.

עורך הדין חגי אורגד מקפיד בתפקיד עו"ד בקריות לשמור מכל משמר על דיסקרטיות וסודיות ענייני לקוחות משרדו. כמי שמטפל מזה שנים רבות בתיקים משפטיים מורכבים יוכל להעיד עו"ד בקריות על החשיבות העצומה שיש בשמירה על סודיות מוחלטת ונאמנות ללקוח בייחוד כאשר מדובר בתפקיד עו"ד בקריות אשר לקוחו הינו תושב הקריות וכי מטבע הדברים רבים המכירים אלה את אלה, לפיכך על עו"ד בקריות לשים דגש מיוחד על עניין הסודיות.

עורך הדין חגי אורגד עובד מזה שנים רבות בתפקיד עו"ד בקריות בתחומי המשפט הבאים:

  • ליטיגציה (הופעות בבתי המשפט) – טיפול משפטי נרחב ומעמיק בתיקים אזרחיים אשר נידונים בבתי המשפט בכל הערכאות האזרחיות.
  • התחום האזרחי מסחרי – ניהול תביעות כספיות וחוזיות אשר מתנהלות בבתי המשפט בתיקים אזרחיים.
  • מקרקעין – חוזי דירות, חוזי מבני תעשייה, ייצוג מול עו"ד של קבלן, פינוי שוכר, רישום בתים משותפים, תיקון נסחי טאבו, סכסוכי שכנים בבת משותף, חוזי שכירות של דירות וכן של מבני תעשייה, ליטיגציה בתחום ליקויי בנייה.
  • דיני משפחה – תיקי גירושין על כל רבדיהם (משמורת, מזונות, חלוקת רכוש, הסדרי ראייה וכו'). אפוטרופסות, צוואות, ירושות, עזבונות, מתן צו ירושה, מתן צו קיום צוואה, התנגדות למתן צו ירושה וכן התנגדות למתן צו קיום צוואה, הסכם ממון, ידועים בציבור, הסכם לחיים משותפים.
  • תאונות דרכים – ניהול משא ומתן תקיף ונחוש מול חברות הביטוח וכן ניהול תביעות בבתי המשפט כנגד חברות הביטוח בתיקי תאונות דרכים.
  • דיני עבודה – הגשת תביעות בשם עובדים לשם מיצוי זכויותיהם, וכן ניהול תביעות מטעם מעבידים באופן אסרטיבי ובלתי מתפשר.

לקוחות רבים וכן עורכי דין רבים מבקשים את ייעוצו וחוות דעתו של עורך הדין חגי אורגד בתחומי עיסוקו. עו"ד אורגד רשם הצלחות משפטיות  רבות ותקדימיות במסגרת הקריירה המשפטית הארוכה שלו חלקם אף התפרסמו בכלי התקשורת, על חלקם ניתן ללמוד מקריאת הודעות באתר המשרד.

עורך הדין חגי אורגד נותן שירותים משפטיים מתקדמים  באזורים הבאים: עו"ד בקרית ביאליקעו"ד בקרית יםעו"ד בקרית מוצקיןעו"ד בקרית אתאעו"ד בקרית חייםעו"ד בקרית שמואלעו"ד בחיפה וכן בכל רחבי הארץ.

הנכם מוזמנים ליצור קשר עם משרדינו על מנת לקבוע מועד לפגישת היכרות ללא התחייבות, או להשאיר פרטיכם משמאל למאמר זה על מנת שאנו נשוב אליכם בהקדם.

מובטחת לכם סודיות מוחלטת וטיפול משפטי רציני ומקצועי ביותר אשר יותאם במיוחד עבורכם, כל זאת בגובה העיניים כאשר אתם תהיו שותפים לקבלת ההחלטות בתיק במסגרת הליווי המשפטי שיוענק לכם, תוך עדכונכם השוטף לאורך כל הדרך.  

טל' משרד עוה"ד חגי אורגד: 077-301-501-1

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם