פינוי שוכר סרבן

פינוי שוכר סרבן, כיצד? מאת עו"ד חגי אורגד

רכשתם דירה להשקעה, שיפצתם ושידרגתם, כעת פירסמתם את הדירה להשכרה וכל שאתם מבקשים הוא לקבל את פירותיה ולשאת תשואה כספית כתוצאה מההשקעה הכספית הרבה והטרחה שהשקעתם ביצירת נכס מניב.

אולם, לעיתים תכניות משתבשות ואתם מוצאים את עצמכם טרודים בפינוי שוכר סרבן, המסרב לשלם לכם את דמי השכירות החודשיים, המסרב לשלם את ההוצאות השוטפות והחמור מכל המסרב להתפנות, לשם כך נדרש פינוי שוכר סרבן זה על מנת למזער את הנזקים שגרם ועדיין גורם אותו שוכר סרבן, וכן לתבוע ממנו סעדים כספיים לרבות פיצויים בגין הפרתו את חוזה השכירות.

לשם פינוי שוכר סרבן, נדרש עורך דין מומחה בדיני מקרקעין וליטיגציה (ניהול תיקים משפטיים והופעות בבית המשפט), על מנת שעורך הדין יפעל לפינוי שוכר סרבן בדרך היעילה ביותר והקצרה ביותר לשם פינויו מדירתכם.

בעניין פינוי שוכר סרבן המחוקק התקין תקנות במסגרת תקנות סדר הדין האזרחי התשמ"ד- 1984 (להלן: "התקנות") בפרק ט"ז 4 לתקנות, דבר אשר גורם בהחלט להפשטת הליך פינוי שוכר סרבן וקיצורו ומוביל לפתרון מהיר, זול וצודק יותר של הבעיה.

יודגש, פינוי שוכר סרבן אפשרי בין היתר במקרים ששוכר סרבן אינו מפנה את הדירה בסיום תקופת השכירות או כאשר שוכר סרבן מפר הפרה יסודית את חוזה השכירות עליו חתם, לרבות במקרה בו הדייר אינו משלם את דמי שכר הדירה שהתחייב לשלם בחוזה וכן כל הפרה של חוזה השכירות בעטייה רשאי בעל הנכס לפעול לפינוי השוכר הסרבן מהנכס, הן על פי חוזה השכירות והן על פי דין.

לחצו כאן וקראו עוד בנושא פינוי שוכר סרבן.

כל מה שרציתם לדעת על פינוי שוכר

מאמר בנושא חמישה כללי חובה שחייבים לדעת ברכישת דירה מכונס נכסים

אולי תרצו לקרוא מאמר מעניין בנושא תביעה אזרחית נגררת לפלילים

זהירות, צו למניעת הטרדה מאיימת לפניך

לשון הרע בפייסבוק ועוד..

פירוק שיתוף בדירה

הבהרות משפטיות –

האמור במאמר זה דלמעלה, אינו אלא סקירה כללית בלבד של נושא פינוי שוכר סרבן הסבוך, וברי כי  אינו ממצה את מכלול ההיבטים המורכבים בנושא פינוי שוכר סרבן.

לכן, ברור כי אין  לראות בתוכן המאמר או במה שאינו מופיע בו כייעוץ משפטי, ותוכנו או אי תוכנו אינו מתיימר להוות תחליף לייעוץ משפטי. בנוסף ברור כי,  מאמר זה אינו מהווה בשום אופן ופנים  הצעה לנקיטה ו/או לאי נקיטת פעולות ו/או הליכים כאלה ואחרים. משכך, כותב המאמר אינו אחראי באופן עקיף או ישיר לכל פעולה ו/או אי פעולה שתינקט  ו/או שלא תנקט כתוצאה מקריאת המאמר, והאחריות תחול במלואה ללא כחל וסרק  על קורא המאמר.

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם