כל היתרונות בבחירת עורך ממסמכים משפטיים

נוטריון מספק שירותים משפטיים ספציפיים שלא כל עורך דין מורשה לספק. בין השאר רק נוטריונים יכולים לאשר נכונות תרגום כשנדרש אישור משפטי לכך, לערוך ייפוי כוח שמקנה סמכות רחבה במיוחד (ולא כזה שמוגבל לביצוע פעולה ספציפית), להקנות תוקף משפטי להסכמי ממון שנחתמים לפני הנישואין, לאמת חתימות על מסמכים רגישים, להוסיף עוד מימד משמעותי לצוואה (גם אם החוק לא מחייב זאת), ועוד. על-מנת לספק את כל השירותים הנ"ל בסטנדרטים גבוהים נדרשות איכויות רלוונטיות, ואת כולן תמצאו במשרד עורכי דין ונוטריון חגי אורגד המכהן בתפקיד.

האיכויות החשובות של עו"ד מומחה

* זמינות – אנחנו חיים בעידן שבו כל שירות כמעט נדרש תוך זמן קצר, ולכן איכות הכרחית לכל נוטריון ברחבי הקריות היא זמינות מרבית כך נוהג נוטריון בקריות

* אמינות – תכונה קריטית לכל עורך דין ובוודאי למי שהוא גם נוטריון. בהקשר זה כדאי לדעת שעל-מנת לקבל הסמכה כנוטריון נדרש עבר נקי ללא כל רבב, ובפרט ללא עבירה נושאת קלון או השעיה מלשכת עורכי הדין.

* מקצועיות – נוטריונים בקריות הם מי שעברו השתלמות ספציפית, וזאת לאחר מינימום  10 שנות עבודה כעורכי דין. כמו כן נוטריונים רציניים ממשיכים ללמוד ולהתעדכן, כדי לספק ללקוחותיהם את השירות הטוב ביותר האפשרי.

* תודעת שירות – מעבר למקצועיות, תמיד חשוב לספק שירות לאדם באדיבות ועם כל הלב כפי שראוי שינהג מומחה בתחום

שירות ביושרה מלאה

מידע חשוב נוסף, הוא שהשירותים השונים שהעורך דין מורשה להעניק מתומחרים על-פי תעריף אחיד שקובעת המדינה. כך לדוגמה אימות חתימה על מסמך יחיד יעלה 186 ש"ח עבור החתימה הראשונה, ואם יש עוד חתימות על אותו מסמך – 73 ש"ח נוספים לכל חתימה. אישור "נאמן למקור" עולה 73 ש"ח עבור העמוד הראשון ועוד 13 ש"ח לכל עמוד, כשהמחיר הזה הוא לעותק אחד. המחירים משתנים אחת לשנה, בהתאם לשיעור עליית המדד באותה שנה, והסכומים המצוינים בעמוד זה מעודכנים ל-2024. בכל מקרה, במשרד עורכי דין ונוטריון  חגי אורגד מספקים את כל קשת השירותים הרחבה המחייבת נוטריון במקצועיות, במהירות וביושרה מוחלטת. עו"ד אורגד סיים את לימודי המשפטים לפני שנים רבות בהצטיינות יתרה, עליה הוא מקפיד גם במתן שירותי נוטריון אף בתפקידו.

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם