עורך דין קניית דירה בחיפה

עורך דין קניית דירה חיפה

הנכם מעוניינים לרכוש דירה לשם מגורים או לשם השקעה בעיר חיפה , אך רגע לפני שתחתמו על הצעד המשמח, אתם חייבים לבדוק כי אכן העסקה אותה אתם עומדים לבצע היא אכן עסקה כשרה. לשם כך אתם צרכים להסתייע בשרותיו של עורך דין קניית דירה בחיפה, שיוכל לערוך עבורכם את חוזה המכר באופן בו תוכלו להיות מוגנים משפטית ומקסימאלית עד לסיום וחתימת העסקה. משרדו של עורך הדין חגי אורגד הינו משרד עורכי הדין המתמחה בין השאר בתחום דיני מקרקעין, תוך כדי יחד אישי ומיצוי כל הזכויות המשפטיות של כל לקוח בכל אחת מן הסוגיות המתעוררות בדיני מקרקעין.

כל מה שחשוב לדעת על עורך דין קניית דירה בחיפה

החלטתם כי אתם מעוניינים ברכישת דירה בחיפה לשם מגורים או לשם השקעה ומצאתם את הנכס שאתם מעוניינים לרכוש. רגע לפני קניית הנכס, אתם חייבים להיעזר בשרותיו ובייעוץ משפטי של עורך דין קניית דירה בחיפה . יש עסקאות שלא נורא אם גילתם בהמשך הדרך שהעסקה שלכם היא לא הכי משתלמת, אך לא כך הדבר לגבי רכישת דירה. ומה עוד צריך לדעת לעניין עורך דין קניית דירה בחיפה, הינה לפניכם:

  • סוגיות רבות מתעוררות כאשר נסגרות עסקאות נדלן, מכר דירה, כאשר אחד מן הצדדים המסתמך ניתקע משום שגילה כי לא זכאי להלוואת משכנתא או כאשר בעל דירה המעוניין ברכישת דירה אחרת המסתמך על הקונים שיקנו ממנו את הנכס, אך כעת העסקה נבלמה בשל תשלומי משכנתא שאינם ניתנים לתשלום או כאשר יש ביטול חוזה אז מחויב הצד שביטל להעניק פיצוי כנדרש בחוזה
  • עוד נקודה חשובה בעת רכישת דירה על ידי עורך דין קניית דירה בחיפה, היא נקודת המיסוי. כאשר מוכרים דירה, על עורך הדין לדיני מקרקעין ליידע את בעל הנכס אילו מיסים עליו לשלם, זאת יש לבחון בנוסף אם אכן הקונה מקיים תנאים של קונה דירה שנייה, או מהו הנוהל כאשר מדובר בדירת ירושה, שאז לעיתים לא חלים על היורשים חובות מס שבח.
  • עוד מוטלת על עורך דין מקרקעין המטלה לסיום המשימה איסוף כל המסמכים הרלוונטיים בכדי לרשום את הנכס כחוק בטאבו – היא לשכת רישום המקרקעין.

סיכום דבר

לפני שחותמים על חוזה לרכישת דירה ולפני שמוסרים את הכסף לרכישת דירה, ישנם כמה צעדים שיש לנקוט בכדי שהעסקה תושלם כחוק. זאת ניתן לעשות באמצעות עורך דין קניית דירה בחיפה, שיעזור לכם צעד אחר צעד להשלים את העסקה בלי הפתעות מיותרות, שהן עלולות לקרות אם לא מסתייעים בשרותיו של עורך דין קניית דירה בחיפה. עומדים לפני רכישת דירה או מכירת דירה בחיפה? אל תעשו צעדים בלי להתייעץ תחילה עם עורך דין ונוטריון חגי אורגד, המתמחה בתחום דיני מקרקעין. כנסו לאתר משרדו של עורך הדין חגי אורגד וקבעו פגישת יעוץ.

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם