עורך דין צוואות בחיפה

פירושה של המילה צוואה הינה לצוות. כאשר אדם מבקש לערוך צוואתו, למעשה הוא מצווה על ידי עורך דין הבקיא בכל הקשור לחוק הירושה כיצד למלא את בקשותיו לאחר שכבר לא יהיה בעולם הזה. ישנם מספר דרכים בהם יכול אדם לכתוב את צוואתו, אך הדרך המקובלת והנפוצה ביותר שהיא גם הקבילה משפטית, נערכת על ידי 2 עדים ונכתבת על ידי עורך דין הבקיא בכל האמור לכתיבת צוואה הנערכת על פי השפה המשפטית המדויקת. תוכלו להיעזר עם עורך דין צוואות בחיפה, עורך הדין ונוטריון חגי אורגד, הבקיא בכל נושא עריכת צוואות, ירושות, עיזבונות וסוגיות משפטיות שונות העולות מתוך נושא זה.

כיצד ניתן להיעזר עם עורך דין צוואות בחיפה

בכדי שצוואתו של לאדם תהיה קבילה ולא ימצא בה פגם שיוביל לפסילתה, על האדם לערוך את צוואתו עם עורך דין צוואתו בחיפה, שידע כיצד לנסח נכון משפטית מסמך משפטי זה. כאשר עורך דין צוואות בחיפה  בקיא ומנוסה מנסח את צוואתו של אדם יכול הוא למנוע בזאת הרבה מאד התנגדויות שעלולות לעלות לאחר מכן על ידי מי מהיורשים. התנגדויות כגון- כתיבת צוואה שנערכה באמצעות כפיה ולא מרצונו החופשי של האדם, או כאשר נופלת טעות קולמוס ועוד כיוצא באלו. אז איך ניתן להיעזר עם עורך דין צוואות בחיפה כשמתעוררות סוגיות שונות של התנגדות, הינה לפניכם כמה נקודות חשובות:

  • כאשר מתגלה פגם כלשהוא בתוך הצוואה, ניתן על פי חוק להתנגד לצוואה זו, וכפי שהיא מכונה בעגה המשפטית, ניתן לתקוף צוואה זו. ישנן דרכים בהם ניתן לתקוף צוואה שהיא בדרך התנגדות לקיום צוואה, עניין המקובל על פי החוק הנוגע לחוק הירושה
  • התנגדות כגון אי יכולתו של המצווה להבין את טיבה של צוואה הינה אחת מן העילות היכולות לעלות כתקיפה לקיום צוואה. דרך נוספת להתנגדות לקיום צוואה היא כאשר נכתבת צוואה סתומה, כלומר לא ניתן להבין את בקשתו של המצווה מתוך האמור בצוואה
  • ביטול צוואה על פי סעיף 36 לחוק הירושה קובע שתי דרכים לביטולה, כאשר המצווה עצמו מבקש להשמיד את הצוואה שכתב והדרך הנוספת היא כאשר המצווה כותב צוואה חדשה שהיא מבטלת את הצוואה שנכתבה לפניה. ביטול צוואה קודמת נעשית באופן אוטומטי גם אם לא ביקש זאת המצווה.

סיכום דבר

בכדי לערוך צוואה באופן שבו ניתן יהיה לממש את בקשתו האחרונה של המצווה כפי שהיא מנוסחת, יש צורך לערוך צוואה כזו על ידי עורך דין צוואות בחיפה הבקיא בכל נושא הצוואות ירושות, עיזבונות והסוגיות המשפטיות הקשורות לנושא זה. תוכלו להיעזר בשרותיו של עורך הדין ונוטריון חגי אורגד שהינו בעל ניסיון מוכח בתחום זה ובקיא בכל האמור לחוק הירושה. מוזמנים כעת להיכנס לאתר משרדו של עורך הדין חגי אורגד  ולהזמין פגישת ייעוץ.

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם