מתי תפנו לעו"ד מומחה בבנייה מרושלת?

דירה בצפון היא נכס יקר ערך. כל מי שמשקיע או משקיעה סכום של 7 ספרות בקניית דירה חדשה מצפים מן הסתם לתמורה גבוהה ובפרט לאפס ליקויי בניה. כשהמציאות שונה, כדאי להכניס לתמונה עורך דין מומחה בבנייה מרושלת בעלת ליקויים  כלומר עורך דין שאחד מתחומי המומחיות שלו הוא התנהלות מול חברות בניה וקבלנים שלא מטפלים כנדרש באותם ליקויים. משרד עורכי דין ונוטריון חגי אורגד מספק שירות זה על בסיס ניסיון רחב היקף ומתוך מודעות לחשיבות העצומה של הנושא ומתפקד שנים רבות בבחינת ליקויי בניה

איך עורך דין בתחום יכול לעזור לכם?

* מכתב התראה –  במקרים שבהם הקבלן מנסה להתנער מהמחויבות שלו כלפי רוכשי דירות, בהתאם לחוק ולחוזה שנחתם עימם, הפעולה הראשונה שיבצע עורך דין ליקויי בניה בצפון מיומן היא מכתב התראה מנומק ותקיף. בחלק מהמקרים עצם העובדה שיש לצדכם עורך דין בקיא תניע את הקבלן לפעולה הרצויה ולתיקון מידי של כלל הליקויים.

* מו"מ מול הקבלן – במקרים אחרים יידרש גם משא ומתן מול הקבלן שיבוצע על ידי עורך דין בתחום ובפרט כשישנם ליקויים מורכבים ואתם דורשים גם פיצוי כספי מעבר לתיקון עצמו (בגלל פגיעה ניכרת באיכות החיים, עקב איחור ממשי בהתייחסות לליקויים וכו').

* תביעה – כשאין ברירה, ויש היתכנות לתביעת פיצויים, עורך דין מומחה שמסייע לכם למצות את זכויותיכם יפתח תיק בבית המשפט ויגיש תביעה שמבוססת על לשון החוק ועל לשון החוזה. הקבלן נדרש להגיש כתב הגנה תוך 60 ימים, ולאחר מכן ייקבע מועד לדיון בבית המשפט (למרבה הצער, עקב העומס על מערכת המשפט, התהליך עלול להתארך. בכל מקרה, עורך דין ליקויי בניה ייצג אתכם בכל הדיונים ויציג את הטיעונים שישכנעו את השופט שהצדק אתכם).

מחויבות מלאה ללקוחות

עו"ד חגי אורגד טיפל בהצלחה במגוון רחב של תיקים בתחום הנדל"ן, ובהם ליקויי בניה שלא טופלו קודם לכן אף כפועלו בבחינת ליקויי בניה בהתאם המשרד שלו הוא כתובת מתאימה לכל מי שזקוק לשירותי עו"ד מומחה השירות מתאפיין בשקיפות מוחלטת כולל הסברים סבלניים וברורים לכל אורך ההליך, במחויבות מלאה ללקוחות ובנחישות רבה אשר נדרשת כשמתמודדים מול חברות גדולות ומול קבלני בניין.

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם