עורך דין ליקויי בניה

עורך דין ליקויי בנייה מומלץ

קניתם דירה חדשה? שיפצתם את דירתכם הקיימת? ישנה רטיבות? ישנם ליקויים אחרים?
אנו יודעים כמוכם כי אין תסכול גדול יותר מכך שהחלום לדירה יפה ונוחה הופך לסיוט.  אנו יודעים לטפל היטב בחברה אשר לקחה את כספכם ומעלה באמון שלכם, תבענו את החברות הגדולות ביותר במשק, ובהצלחה רבה…

הליך תביעתי של הגשת תביעה בגין ליקויי בניה חשוב מאוד שיעשה על ידי עורך דין מנוסה אשר בקיא ברזי החקיקה והפסיקה ולו הכלים המשפטיים הנכונים והמתאימים להוביל לתוצאה האופטימלית בתביעתכם, זאת כאשר רכשתם נכס מקרקעין או דירה אשר סובלים מליקויים.
משרדנו מטפל מנגד גם בקבלנים וכן בחברות קבלניות אשר נתבעות על ידי לקוחות "לא מרוצים" זאת בגין ליקויי בניה נטענים מהנכס אותו רכשו.
במקרים הללו אנו יודעים לספק לחברה הקבלנית המוכרת דירה הגנה משפטית ראויה אשר תצמצם את נזקיה ולעיתים רבות אף תגרום לדחיית התביעה.

דווקא היכולת שלנו לייצג הן רוכש דירה והן מוכרת דירה כחברה קבלנית מעניקים לנו יתרון, ידע, ניסיון ופתרון משפטי הולם לתיק שלכם, שכן לאור האמור אנו יכולים לראות את הבעיה המשפטית ממספר היבטים וזוויות ולמצוא לה את הפתרון המתאים לכם בבחינת "התאמת כפפה ליד". כל אלה וכן כלים משפטיים רבים, מגוונים ומודרנים עומדים לרשות לקוחות המשרד ומהווים להם פתרון משפטי הולם ורציני אשר יותאם "למידות" ולצרכי העניין האישי שלכם. לנו יש שנים רבות של ניסיון משפטי וידע מעמיק כדי לטפל בתביעת ליקויי בניה ולמצוא לה פתרון משפטי הולם

רכשתם דירה בשעה טובה ומוצלחת, אתם מאושרים ששפר עליכם מזלכם וסוף סוף יש לכם דירה משלכם – בבעלותכם. האם בזה נפתרו כל בעיותכם? ייתכן שהבעיות רק החלו.

שימו לב לנתון המדהים הבא, לאחרונה התפרסם מחקר מטעם חוקרים בטכניון אשר ממנו עולה תמונה עגומה לפיו ב-100% מהדירות החדשות קיימים ליקויי בנייה ב-100%!

ברי כי ישנם ליקויי בניה קלים וכי ישנם חמורים ויש להבחין ביניהם.

משכך, יחיד או משפחה שרכשו דירה בעלת ליקויים ראוי שייפנו להתייעצות עם עורך דין, אשר יוביל הגשת תביעה לבית המשפט.

על פי רוב עורך דין ליקויי בניה, ימצא עת הוא מבצע את מלאכתו המשפטית, כי הקבלן אשר ביצע את פרוייקט הבניה "רווי הליקויים"  העסיק עובדים שאינם מוכשרים לכך, נהג ברשלנות ובשרלטנות, לא הנהיג פיקוח ראוי על עבודות הבניה, "חסך" בחומרים, היינו הפחית בכמות הברזל הדרושה, הבטון לא היה באמות המידה התקינות ועוד כהנה וכהנה רשלנויות כיד "הדמיון הטובה", כל  אלה גרמו למכלול ליקויי בניה אשר פגעו בביתכם ובזכותכם לרכוש בית ראוי ולהפיק ממנו הנאה.

בבוא אדם שרכש דירה ה"סובלת" ממכלול ליקויי בניה להתייעץ עם עורך דין ליקויי בניה על מנת שזה יטפל בתיקו ויגיש כראוי תביעה לבית המשפט, עליו לפרט בפני עורך דין את טענותיו ולפרוש בפניו "תמונה רחבה" המשקפת את מכלול העובדות. אולם לא די בכך, שכן יהא על עורך דין ליקויי בניה בצפון לדאוג לקיום חוות דעת מומחה.

חשוב שנבין, כי ישנם ליקויי בניה קיימים או כאלה שטרם התגבשו, אשר "עין" שאינה מקצועית אינה יכולה לראות ולהבחין, כאשר מהנדס מומחה יוכל לראות ולהבחין את  כל הליקויים באופן מקצועי,  להעריך את חומרתם ולאמוד את העלות הכספית לצורך תיקונים.

כולנו מבינים, שסוגיית ליקויי בניה הינה מכת מדינה ורעה חולה שפושה בחברתינו, כזו שמנפצת חלומם של רבים (רבים מאוד) לרכוש את בית חלומותיהם, לדאבון לב לעיתים החלום הופך לסיוט.

משרדינו נתקל במקרים רבים בהם ליקויי הבניההיו קלים, כגון: אסלה שאיננה תקינה, ברז דולף, בעיות חשמל קלות. ברם, לעתים רבות משרדינו נתקל במכלול ליקויי בניהברמת חומרה קשה לרבות מרצפות שבורות, נזילות חמורות, לחץ מים חלש בצנרת, צחנה וריחות ואף קריסה של מרפסות.

לצערנו, קבלנים רבים אשר אינם מקצועיים דיים, או שמא מטרתם היא לחסוך "על גב" הרוכשים, בונים בחומרים שאינם איכותיים או בכמויות לא נכונות וכן מעסיקים כח אדם לא מיומן, אלה גורמים למכלול ליקויי בניה חמורים,  אלה ועוד הפכו לצערנו לסטנדרט לא מחמיא.

ראו לענייננו פסק דין ע"א 8124/00 קניונים נכסים ובנין בע"מ נ' בני יעקב נדל"ן בע"מ, שם נפסק בזו הלשון:

"נדרשת ידיעה קונקרטית על פגם או פגמים ספציפיים. בהקשר הנוכחי, ידיעה על ליקוי או פגם דורשת להכיר לא רק את מצב הדירה אלא גם את הנורמות החלות על בנייתה. על כן, עצם העובדה שהקונה ראה את הדירה לפני קנייתה אינה פוטרת את המוכר מאחריותו לכך שהדירה נבנתה שלא בהתאם לתקנים החקוקים הרלוונטיים".

עורך דין ליקויי בניה, מחויב לבחון את מכלול העובדות בתיק הנדון בטרם הוא נוקט בפעולה משפטית כזו או אחרת ובטרם הוא מגיש תביעה. תפקידו של עורך הדין הוא לתכנן היטב את מהלכיו בתיק ליקויי בניה על מנת להביא את הלקוח לתוצאה הרצויה ולמיצוי זכויות מקסימאלי. עורך ליקויי בניה בצפון אשר יתכנן את ניהול התיק באופן לקוי, או גרוע מכך לא יתכנן את ניהול התיק כלל, עלול לגרום ללקוחותיו נזקים קשים ביותר ולעיתים בלתי הפיכים. לפיכך, בתיקים מורכבים מעין אלה בעניין ליקויי בניה אין מקום לחובבנים, אלה יש לבחור עורך דין ליקויי בניה אשר מתמחה בתחום המקרקעין ובקיא בעיקר בתחום ליקויי הבניהעל מנת להצליח בניהול התיק ולהגיע לתוצאות הרצויות ללקוח.

על עורך דין ליקויי בניה לשלב בעבודתו מהנדס בניין מומחה אשר ייתן את חוות דעתו המקצועית, באשר להיקפי ליקויי הבניה, חומרתם ואומדן כספי לשם תיקונם.

משרדינו עובד עם מהנדסי בניין מומחים  מהשורה הראשונה, בעלי ניסיון רב במתן חוות דעת ומתן עדות בבית המשפט.

אשר על כן, עת אנו עומדים בפני הגשת תביעה בעניין ליקויי בניה, יש לבחור עורך דין ליקויי בניה בצפון, אשר יודע היטב את מלאכתו, בקיא בתחום המקרקעין ובדגש על תביעות ייחודיות מסוג ליקויי בנייה, אשר מצוי בפרטי החקיקה והפסיקה העניפה והמעודכנת ביותר, הכל על מנת לזכות בתביעה כנגד מי שעשה לנו עוול וניפץ לנו את החלום לרכוש את בית חלומותינו.

הבהרות משפטיות –

ברי כי האמור במאמר זה לעיל, מהווה אך ורק סקירה כללית בלבד של נושא ליקויי בניה ולחלוטין אינו ממצה את מכלול ההיבטים הסבוכים אשר רלוונטיים לנושא עורך דין ליקויי בניה בצפון בפרט ולדיני המקרקעין בכלל.

לכן, ברי כי אין לראות בתוכן המאמר או במה שאינו מופיע בו כייעוץ משפטי, והוא אינו מתיימר בשום פנים להוות תחליף לייעוץ משפטי. בנוסף, מאמרנו דלעיל  אינו מהווה כלל ועיקר הצעה לנקיטה ו/או לאי נקיטה פעולות ו/או הליכים כאלה ואחרים. כותב המאמר אינו אחראי בשום אופן, לא באופן עקיף ולא באופן ישיר לכל פעולה ו/או אי פעולה ו/או הליך שיינקטו ו/או שלא יינקטו כתוצאה מקריאת המאמר. קריאת המאמר בסוגיית ליקויי בניה כפופה לקריאה וקבלת תנאי השימוש באתר משרד עורך דין חגי אורגד, זאת מבלי לגרוע בהבהרות המשפטיות המצויינות לעיל ולהלן.

אשר על כן, עקב הסוגיות הסבוכות העומדות על הפרק עת מתעוררת סוגיה משפטית בעניין ליקויי בניה, יש לפנות בראשית הדרך לעורך דין המתמחה בתחום ליקויי בניה והמקרקעין והיודע היטב את מלאכתו, על מנת שמלאכה זו ותוצאותיה תוביל את הצדדים לחוף מבטחים בסיומה בתיקים רגישים כגון אלה העוסקים בנושא ליקויי בניה.

עורך דין ליקויי בנייה

בשעה טובה ומוצלחת הגשמתם חלום ואתם עומדים להיות בעלי נכס. אולי זה נכס יד ראשונה או יד שנייה. אך רגע לפני שתחתמו ותברכו על המוגמר, כדאי שתדעו כי לעיתים קרובות צצים ליקויי בניה, ולשם כך הבטיחו עצמכם בעזרת סיועו המשפטי של עורך דין ליקויי בניה שיעניק לכם הגנה משפטית, בעת עריכת חוזה מכר. משרדו של עורך הדין ונוטריון חגי אורגד מתמחה בכל תחום המקרקעין ובעריכת חוזים של רכישה ושכירות דירות. כמו כן מציע המשרד שרותיו המשפטיים בכל הנוגע לסוגיות משפטיות שונות כגון פינוי דייר, סכסוכי שכנים ועוד.

אתם מאד מעוניינים לרכוש נכס ולהגשים את חלום הדירה משלכם, אך רגע לפני שתחתמו על כל הניירות ותערכו חוזים, עליכם לדעת כי ישנם ליקויי בניה שלא יספרו לכם על כך, ובמיוחד אם אתם עומדים לרכוש דירה יד ראשונה , התגלה ממחקר שנערך בעת האחרונה כי בכל הדירות התגלה ליקוי בניה אחד או יותר. על כן יש להסתייע בשרותיו של עורך דין ליקויי בנייה, שיעזור לכם לדלג מעל המשוכות שלא סיפרו לכם. מה עוד צריך לדעת עורך דין ליקויי בניה, לפניכם:

  • אם קניתם דירה בין אם היא דירת יד שנייה או בין אם היא דירה יד ראשונה, לא תמיד לצערנו הרב יאמרו לכם על כל הליקויים המצויים בנכס, למרות שישנם ליקויים המתגלים ברבות הימים והשנים. אם גם אתם מצאתם עצמכם בנכס בו יש ליקויי בניה רבים, אתם מוזמנים להתייעץ עם עורך דין ליקויי בניה , שעל פי הצורך ינקוט עבורכם בהליכים משפטיים שיובילו לתביעה
  • כאשר אתם מוצאים עצמכם עומדים בנכס אותו רכשתם ואשר בו ליקויי בניה רבים שהתגלו ברבות הזמן, אתם רשאים לגשת אל עורך דין ליקויי בניה ולפרט בפניו על כל אותם ליקויי בניה שצצו בנכס בו אתם חיים. אך מעבר לזאת , על עורך הדין מצדו לדאוג לחוות דעת מקצועית של מומחה שיבוא להעריך את הליקויים הקיימים בנכס
  • ניתן לומר כי נושא זה של ליקויי בניה הוא בגדר של לא פחות ממכת מדינה, משום שכמעט בכל דירה , ובפרט אלו יד ראשונה נמצאו ליקויים רבים. יתרה מזאת ישנם כאמור ליקויים שאינם גלויים לעין, אך עם זאת אינם פותרים את המוכר מאחריות על כל אותם ליקויים

סיכום דבר

אם לומר כי צרת רבים נחמת חצי נחמה, משום שליקויי בניה הם בגדר של מכת מדינה ובעיקר אלו של הנכסים החדשים מיד ראשונה. על כן אם רכשתם דירה ומצאתם עצמכם עוסקים בליקויים שהתגלו בדירתכם החדשה, אתם חייבים להסתייע עם עורך דין ליקויי בניה בכדי שיוכל לאמוד באופן מקצועי את הליקויים הקיימים וחומרתם, ובאם יצטרך הדבר אף לנקוט בתביעה כנגד המוכר או הקבלן. כנסו לאתר משרדו של עורך הדין הנוטריון חגי אורגד והזמינו פגישת יעוץ .

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם