דיני צוואות וירושות

דיני צוואות וירושות זהו תחום משפטי סבוך ורגיש במיוחד מעצם טיבו וטבעו, עריכת צוואה או התנגדות למתן צו ירושה/ צו קיום צוואה הינו נושא מורכב ביותר. 
ישנם מספר סוגים של צוואות, אנו נבחר בשיתוף פעולה עמכם את סוג הצוואה הנכון והמתאים ביותר לכם, תוך עמידה מדוקדקת על פרטי הצוואה אותה הנכם מבקשים לערוך, שכן אנו יודעים כי הצוואה הינה אחד המסמכים החשובים ביותר שתערכו במהלך חייכם, ואשר יתן את אותותיו אף לאחר מותכם וישפיע על יקירכם.
לכן נדרשת הקפדה יתרה בעריכת צוואה, כי זו תיעשה באופן משפטי-מקצועי, יסודי ורציני.

בדיני צוואות וירושות חשוב מאוד כי עורך הדין המנוסה בתחום מורכב זה יעשה את מלאכתו המשפטית תוך ניהול אסטרטגיה נכונה אשר תתוכנן מבעוד מועד. אסטרטגיה נכונה זו תמקסם את הסיכוי להגיע לתוצאה מיטבית בתיק הנתון. ניסיוננו לאורך שנים רבות מראה לעיתים רבות כי "אלוהים נמצא בפרטים הקטנים", כך הקפדה יתרה בפרטי התיק ובאינפורמציה אשר מתקבלת מהלקוח יכולה לעשות את ההבדל ולהוביל לניצחון מוחץ כנגד הצד השני. סכסוכי ירושה הם סכסוכים כאובים אשר על פי רוב גורמות לפירוק משפחות. אך כאשר נדרש מאיתנו כעורכי דין לטפל בתיק שלכם, אזי אנו עושים זאת בתקיפות ובנחישות ללא פשרות, שכן ההכרח לא יגונה. רצוי עד מאוד (!) כי נושאים חשובים  אלו יטפלו משפטית על ידי משרד עורכי דין חזק, ותיק, מנוסה ורציני, משרדינו בהחלט יודע לטפל משפטית -מקצועית בתיקי ירושה על גווניהם, ועושה זאת בהצלחה רבה משך שנים רבות.

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם