זהירות, צו למניעת הטרדה מאיימת לפניך

זהירות, צו למניעת הטרדה מאיימת לפניך / מאת עו"ד חגי אורגד

  1. צו למניעת הטרדה מאיימת במעמד צד אחד זהו למעשה צו אשר ניתן על ידי בית המשפט השלום או בית המשפט לענייני משפחה, לפי העניין, כאשר מוגשת לבית המשפט בקשה מעין זו במעמד צד אחד על פי חוק מניעת הטרדה מאיימת, תשס"ב-2001 (להלן: "החוק").
  2. על פי רוב צו למניעת הטרדה מאיימת במעמד צד אחד יינתן גם יינתן על ידי בית המשפט מבלי לשמוע את הצד שכנגד, זאת כאשר בזמן הדיון למעשה בית המשפט שומע ומתרשם מצד אחד בלבד, אך חשוב לציין כי לרוב הצו מוגבל בזמן קצוב עד אשר ייקבע מועד לדיון במעמד הצדדים בגין צו למניעת הטרדה מאיימת במעמד צד אחד .
  3. החוק למעשה קובע כי בהינתן צו למניעת הטרדה מאיימת במעמד צד אחד הרי שבית המשפט יאסור על הפוגע מכח סעיף 5 לחוק להטריד את הנפגע, לבלוש אחר הנפגע, לארוב לנפגע, להתחקות אחר תנועותיו או מעשיו או לפגוע בפרטיותו, ליצור קשר עם הנפגע, להימצא במרחק מסויים מדירתו וכיוצ"ב איסורים נוספים שבית המשפט ישית.
  4. לכן כאשר אנו עוסקים בעניין צו למניעת הטרדה מאיימת במעמד צד אחד לרוב ללקוח אשר נגדו ניתן הצו ישנה תחושה של קיפוח וחוסר הגינות שמופעלת כלפיו, ניתן להבין תחושה זו. אך מעבר לתחושת הלקוח בגין צו למניעת הטרדה מאיימת במעמד צד אחד הרי שחשוב להסביר ללקוח כבר בפגישת הייעוץ הראשונה כי יש לקחת את הדיון בבקשה למתן צו למניעת הטרדה מאיימת במעמד צד אחד במלוא הרצינות תוך ביצוע פעולות משפטיות מתחייבות שמא חלילה יוותר הצו על כנו בלבד וכי יש לחתור למטרה ברורה והיא ביטולו של צו למניעת הטרדה מאיימת במעמד צד אחד  או למצער קבלת צו הדדי.
  5. בואו נבין למה כל כך חשוב לבטל צו למניעת הטרדה מאיימת במעמד צד אחד או למצער להופכו לצו הדדי. כאשר ניתן צו נגדנו  בעניין צו למניעת הטרדה מאיימת במעמד צד אחד הרי מדובר למעשה בדרך כלל  בשכן או בבן משפחה או "חבר" לעבודה אשר קיבל נגדנו צו למניעת הטרדה מאיימת במעמד צד אחד ולכן כל הפרה לכאורה של אותו צו למניעת  הטרדה מאיימת במעמד צד אחד יגרום לנו להיעצר (!!) בו במקום על ידי המשטרה, תוך חקירה שתתנהל כנגדנו וייתכן מאוד כי יוגש כתב אישום נגדכם ויחל הליך פלילי במסגרתו תועמדו לדין.
  1. לפיכך, על מנת שלא להחמיר את מצבנו עת אנו עמדים בפני צו למניעת הטרדה מאיימת במעמד צד אחד חשוב שנפעל לאלתר וללא כל עיכובים ותוך ביצוע הפעולות המשפטיות הנכונות תוך מתן ייעוץ משפטי נכון ונבון בכדי להגיע לחוף מבטחים מבלי הסתבכויות מיותרות.
  2. מנגד ייתכן כי לכם יידרש צו למניעת הטרדה מאיימת במעמד צד אחד כאשר שכן, בן משפחה, "חבר" לעבודה או כל אדם אחר מטריד אתכם ו/או מאיים עליכם, במקרה זה הרי יש לפנות באופן מיידי לעורך דין מנוסה בעניין צו למניעת הטרדה מאיימת במעמד צד אחד על מנת שיגיש לבית המשפט המוסמך באופן נכון משפטית ועובדתית את הבקשה ויידע לשכנע נכונה את בית המשפט כי המקרה שלכם הוא המקרה הנכון ליתן במסגרתו צו למניעת הטרדה מאיימת במעמד צד אחד תוך התוויית אסטרטגיה מתאימה ונכונה למקרה המיוחד שלכם.

סיכום

אכן עניין צו למניעת הטרדה מאיימת במעמד צד אחד הינו עניין סבוך ורווי פרטים ומכשולים. בהינתן מצב זה הרי שכאן בהחלט זה לא המקום "לקיצורי דרך", שכן קיצורי דרך עלולים להביא את הצד "המקצר" לאבדון. הסיבות לכך הן ברורות ופשוטות כאחד, טיפול בגין  צו למניעת הטרדה מאיימת במעמד צד אחד הנעשה באופן לא מקצועי ולא רציני עלול לגרום לנזקים עצומים אשר להם השלכות קשות ביותר, לרבות בהסתבכות ברישום פלילי נגדכם, הגשת כתב אישום והעמדכם לדין פלילי.

כאשר עסקינן בנושא צו למניעת הטרדה מאיימת במעמד צד אחד , יש להקפיד הקפד היטב על מכלול הפרטים וביצוע משפטי ומקצועי בטיפול בעניין צו למניעת הטרדה מאיימת במעמד צד אחד.

הבהרות משפטיות

יצוין, כי האמור במאמר זה לעיל בנושא צו למניעת הטרדה מאיימת במעמד צד אחד אינו אלא סקירה כללית בלבד של נושא צו למניעת הטרדה מאיימת במעמד צד אחד  ובוודאי אינו ממצה את מכלול ההיבטים הסבוכים אשר רלוונטיים לעניין צו למניעת הטרדה מאיימת במעמד צד אחד.

אין לראות בתוכן המאמר בגין צו למניעת הטרדה מאיימת במעמד צד אחד או במה שאינו מופיע בו כייעוץ משפטי, ותוכנו או אי תוכנו אינו מתיימר להוות תחליף לייעוץ משפטי בעניין צו למניעת הטרדה מאיימת במעמד צד אחד  בפרט ובכל עניין משפטי בכלל. כמו כן, מאמר זה אינו מהווה כלל ועיקר הצעה לנקיטה ו/או לאי נקיטה פעולות ו/או צעדים ו/או הליכים כאלה ואחרים. כותב המאמר אינו אחראי באופן עקיף או ישיר לכל פעולה ו/או אי פעולה שתינקט כתוצאה מקריאת המאמר.

קריאת המאמר כפופה בנוסף, לתנאי השימוש במשרד עורכי דין ונוטריון חגי אורגד.

אשר על כן, עקב הסוגיות הסבוכות שעומדות על הפרק עת נדרש טיפול משפטי בגין צו למניעת הטרדה מאיימת במעמד צד אחד , יש לפנות בראשית הדרך למשרד עורכי דין ונוטריון המומחה בתחום צו למניעת הטרדה מאיימת במעמד צד אחד על מנת שמלאכה זו ותוצאותיה תבוצע באופן משפטי-מקצועי, נכון ונבון.

אודות כותב המאמר –

כותב המאמר הינו עורך הדין והנוטריון חגי אורגד, אשר מצוי, בקיא בתחום צו למניעת הטרדה מאיימת במעמד צד אחד מעורה בפרטיו מזה שנים רבות בעל ותק ונסיון רב שנים. עורך הדין והנוטריון חגי אורגד הינו בעל תואר LL.B במשפטים, אשר לפני שנים רבות מאוד סיים את לימודיו האקדמיים בהצטיינות יתרה והוסמך כעורך דין וכנוטריון לפני שנים רבות.

עורך הדין והנוטריון חגי אורגד, מלווה ומטפל מזה שנים רבות תיקים מורכבים ביותר העוסקים בתחומי צו למניעת הטרדה מאיימת במעמד צד אחד ללא פשרות, בהצלחה ובכישרון רב לשביעות רצון לקוחותיו המלאה.

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם