מהי ההתמחות של עו"ד בייפוי כוח?

ייפוי כוח מתמשך הוא כלי משפטי מועיל להפליא. המהות שלו היא לאפשר לאדם לקבל החלטות בנוגע לחייו, אם חלילה יגיע למצב שבו לא יוכל לקבל החלטות יותר. כלומר, מעין מינוי אפוטרופוס, אבל כשהאדם עצמו הוא זה שקובע מי ינהל עבורו את העניינים השונים, ואיך. בעזרת עורך דין מומחה בתחום הוא מסמך שמהווה תעודת ביטוח ליום שכמובן יש לקוות שלא יגיע, אבל תמיד חשוב להיערך גם לתרחישים קשים. משרד עורכי דין ונוטריון חגי אורגד מוסמך לספק את השירות הזה, ועושה זאת מתוך מחויבות מלאה לכל אדם כאשר הלה מתפקד בבחינת עורך דין מומחה בתחום.

איך עורך דין מומחה יועיל לכם?

* ייעוץ לגבי החלטות משמעותיות – מרכיב אחד בשירות של עורך דין שמוסמך לערוך ייפויי כוח מתמשך בקריות הוא ייעוץ. בפרט כדאי להיעזר בניסיון של איש מקצוע זה כדי להחליט אם יהיה מיופה כוח אחד או מספר מיופי כוח, לבחור נכון את המיופה או המיופים, להגדיר תחומי אחריות, לקבוע מגבלות על המיופים ועוד.

* עריכת מסמך שמשקף באופן מלא את רצונו של האדם – ייפוי כוח נכנס לתוקף כשהאדם עצמו כבר לא מסוגל לקבל החלטות. לכן, חשוב לוודא שהמסמך שנערך מדויק לחלוטין ומשקף באופן מלא את רצונו של האדם שיובא לידי ביטוי על ידי עורך דין ייפוי כוח מתמשך בקריות

* התנהלות בירוקרטית יעילה – ייפוי כוח מתמשך הופך לתקף רק לאחר שהוא מופקד אצל האפוטרופוס הכללי. זהו כמובן חלק נוסף בשירות של עורך הדין אשר מטופל על ידי מומחה בתחום

* שינויים / ביטולים – ניתן לעדכן ייפוי כוח מתמשך בכל נקודת זמן, וכמובן גם לבטל את המסמך. גם את הפעולות האלה יש לבצע בעזרת עורך דין מומחה בתחום שעבר הסמכה ספציפית לטפל בייפוי כוח מתמשכים.

שירות קשוב ומחויב

כאמור, רק בעזרת עורך דין בעל נסיון בייפוי כוח ממלא את ייעודו. למעשה, לא כל עורך דין מוסמך לערוך ייפויי כוח מתמשך שכן נדרשת הסמכה ייעודית. עו"ד ונוטריון חגי אורגד עבר את ההכשרה הנדרשת, הינו בעל ניסיון רב בעריכת יפויי כח מתמשך  ומספק שירות זה על בסיס קשב מלא לכל מי שפונה אליו, ברגישות רבה ומתוך מחויבות מלאה לעזור לאדם להבטיח את עתידו בכל תרחיש.

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם