כך תמצאו עו"ד מומחה בענייני ירושות

עורך דין מומחה בענייני ירושות הוא איש מקצוע שממלא תפקיד חשוב מאוד סביב נושא רגיש במיוחד. עו"ד ונוטריון חגי אורגד מספק מגוון רחב של שירותים ומכהן גם בתור עורך דין מומחה בתחום הירושות מתוך מחויבות למצוינות אמיתית.

הפעולות שמבצע עבורכם עורך דין מומחה

* סיוע בעריכת צוואה – החוק מקנה לכל אדם את הזכות לערוך צוואה ולהיעזר בשירותי עורך דין ירושה בחיפה הצורך לעמוד בשורת דרישות, הן צורניות והן תוכניות, גורם למימוש הזכות לייצר סיכון של ממש: סיכון שהצוואה לא תמומש מפני שאפשר יהיה לפסול אותה עקב הפרת כללים כאלה ואחרים, לכן יש להקפיד הקפדה יתירה על הוראות החוק והפסיקה על מנת שהצוואה תיערך על פי כל דין על ידי עורך דין מומחה בתחום.

* הגשת התנגדות לצו קיום צוואה – פעולה שמבוצעת במקרים שבהם ישנו חשד מוצק כי הצוואה נכתבה תחת לחץ פסול, כשישנן ראיות להתערבות אסורה, כשקיים ספק לגבי אותנטיות המסמך, כשנמצאה צוואה עדכנית יותר ועוד. מהות ההתנגדות היא למנוע מרשם לענייני ירושה להוציא את הצו הנ"ל כך שהצוואה הבעייתית לא תקוים. גם לאחר הוצאת הצו ניתן לפעול כנגדו, באמצעות הגשת בקשה לביטולו  על ידי עורך דין בעל ניסיון רב.

* התנגדות למתן צו ירושה – גם כשאין צוואה והדרך למימוש העיזבון היא צו ירושה, ניתן להתנגד למתן צו זה אם ישנן השגות לגבי אופן חלוקת הרכוש של המנוח או המנוחה או אם יש בנמצא צוואה. בקשה זו חייבת להיות מוגשת תוך 14 ימים ממועד פרסום ההודעה על כך שהוגשה בקשה למתן צו ירושה על ידי העורך דין

* עריכת הסכם בין יורשים – דרך נוספת להתמודד עם ירושה שלא משקפת נאמנה את האינטרסים של היורשים היא באמצעות הסכם ביניהם. אם כלל היורשים מסכימים על אופן חלוקת עיזבון מסוים – הם רשאים לחתום על הסכם שיגבר על האופן שבו מחולקת ירושה כברירת מחדל. במקרים אלה תפקידו של עורך דין בענייני ירושות הוא להוביל למצב win-win כך שכל היורשים יסכימו לחתום על ההסכם.

מקצועיות ללא פשרות ויחס אישי חם

עורך דין מומחה בתחום נדרש כאמור הן למקצועיות והן לרגישות. עו"ד חגי אורגד מתנהל ברוח זו, וכן ביושרה מוחלטת ובמקצועיות. המחויבות למצוינות שהובילה אותו לסיים את לימודי המשפטים בהצטיינות יתרה לפני שנים רבות מאוד מהווה בסיס גם לשירות בתחום הצוואות והירושות, כך שכל הלקוחות זוכים לשקט נפשי אמיתי בטיפול של העורך דין.

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם